Loddsalg Fevåg fiskefestival

Delta i loddsalget og grip sjansen til å vinne en el-sykkel og mange andre flotte premier. Støtt et godt formål og bli med i trekningen under Fiskefestivalen den 27. juli 2024. Husk å inkludere navnet ditt ved kjøp av lodd. Lykke til!

Fiskekonkurransen på Fevåg fiskefestival

Hvordan foregår egentlig fiskekonkurransen på fiskefestivalen? Det kan du lese mer om her. Velkommen til fiskekonkurransen på årets fiskefestival! Her finner du all nødvendig informasjon for å delta. Finn ut hvordan du kan melde deg på, hvilke regler som gjelder, og hva du kan vinne.

Fiskefestival 2024

Fevåg Fiskefestival 2024 blir en begivenhet full av spenning og moro. Fiskefestivalen er en familiedag. Vi legger derfor vekt på å ha aktiviteter for barn og unge. Og det er selvfølgelig en dag for fiskeentusiaster, ivrige etter å kaste sine snører ut i håp om å fange den største fisken. Dette året ser vi frem til å se nye og kjente ansikter, og sammen skape minner som vil vare lenge etter at festivalen er over.

Fevågrittet og Bakstein rundt

For 13 år arrangeres feriens fineste eventyr Fevågrittet i tilknytning Fevåg Fiske festival. I de senere år har vi også arrangert Bakstein Rundt, et løp i samme trase som sykkelrittet går. Et lavterskel arrangement som også har plass til deltagere som har det skikkelig travelt. Påmelding på EQ Timing gjør det enkelt å melde seg på.

Tidevann
Vannstand

Sol og måne i dag
Sol og måne